Tuesday, March 10, 2009

B.A.K.A.T.




Baru ler aku tau yg BAKAT tu rupe2nyer Badan Amal & Kebajikan Angkatan Tentera. Bagi sape2 yg husband dia tu kejenye askar, secara automatiknyer dia tu ahli BAKAT.

Tanggal 21/02/09, 1st time aku g Mesyuarat Agung Bakat 4 KOD setelah 3 tahun lebih aku bergelar isteri kepada sorang askar, my hubby ler..... mula2 tu nervous gak tp control.... (wat selamber). Bagi aku, BAKAT ni ok gak, byk aktiviti dia yg menarik2. Antaranya lawatan, kelas memasak, kelas baca al-quran, sukan, kelas bahasa inggeris dan yg penting smuanya PERCUMA!!!!! (sape nak bagi kan....) Yg penting, kita joint tu jer!

Lagi satu, penglibatan isteri dalam BAKAT ni pun penting gak coz termasuk dlm prestasi kerja tahunan suami, dalam ertikata yg lain klu isteri aktif , suami berpotensi untuk dapat Anugerah Kecemerlangan (best tu coz dpt RM, RM...)

Selain menjaga kebajikan semua anggota & keluarga sekiranya ditimpa bencana @ sakit, setiap ahli BAKAT juga akan diraikan Hari Kelahiran (Birthday) mereka (best wooo....., siap dpt hadiah lg!!!)


My hubby ckp, act best @ x gi BAKAT ni atas pengerusi dia gaks (pengerusi BAKAT = isteri OC (Pegawai Pemerintah). So, bagi aku yg baru skali ni jumpa n g, tabik springggggg wat pengerusi bakat 4 KOD , KAK GIE (very friendly tau!!!!!)



No comments:

Post a Comment