Friday, May 8, 2009

Anak sape ni ha?????????


Perbualan antara aku ngan Avien semalam (070509).

Aku : Avien......, gi ambik losyen mummy, avien letak kat bawah kan. mummy nak pakai ni, gi la....

Avien : LAYAN...............

Aku : Pegi la avien, avien baik kan.........., avien anak mummy kan........ (merayu ler ni)

Avien : tak nak ah!!

Aku : Ok tak per, jap lagi klu mintak apa2 ngan mummy, mummy cakap LAYAN gak. Tengok la..

Selang 1 minit

Avien : Mummy....wat jap (sambil pegang botol perfume daddy dia, mintak aku semburkan kat tangan dia la)

Aku : Layan..........(sambil senyum sinis)

Avien : TAK BAIK TAU!! Mummy, wat la......... Avien tak reti ni.....

Aku : Oooo...., pandai! klu avien cakap kat mummy tak per, klu mummy tak baik konon! Ah, tak der, klu nak mummy buat, gi ambil losyen mummy dulu, cepat. Tak baik tau tak ikut cakap mummy.........

Akhirnya, mengalah jugak anak aku sorang ni..... hai, pandai betul dia menjawab sekarang ni. Tapi, yang selalu jadi mangsa jawapan LAYAN... dia, daddy dia lah!


No comments:

Post a Comment