Friday, May 8, 2009

Happy Birthday 2 me..................

06052009, my DOB, alhamdulillah kerna aku masih diberi peluang untuk bernafas dimuka bumiMu ini.........

Gi keje, 1st person yg dedicate kat aku, UMI, siap bagi present lagi.... "thanx yer umi. ingat gak kt akak ni". 2nd person, SFKN, "thanx, w/pun ko mc tp ingat gaks kt aku ni".

Tp, hubby wat x tau jer. malas aku nak ingatkan. Klu ikutkan ht memang nak marah n merajuk giler tp aku try kuatkan imannnnnnnnn, sabor yer....sabor!!! cam biasa hubby aku call beberapa kali gaks tp x ckp per pun, geramnyerrrrrrrrr!

Lastly, coz dah x leh thn, aku hint kat dia bila dia call petang tu >< style="color: rgb(255, 0, 0);" size="1">(he...he...he....)

Tp, mlm tu memang aku x leh tahan n merajuk panjang lah gak! Hubby aku balik kul 10pm coz dia boleh berentap main takraw n pastu sembang ngan kawan2 dia (macamlah esok x leh jumpa coz dia keje esok!!!)

Nasib baik ader princess aku si Avien, ntah camner secara spontan depan daddy dia malam tu, dia ambil lighter daddy dia n suruh aku nyalakan n dia nyanyi lagu birtday!!! bukan aku suruh tau.............

No comments:

Post a Comment